Thursday, April 24, 2014

BANDUNG TUNGGU AKU DATANG 1 - Persiapan Kebandung 2014

Setelah setahun membuat persiapan insallah  pada tanggal 22 May 2014 aku akan berangkat bersama keluarga ke bandung selama 7 hari 6 malam (Macam Lama je)..

Pada mulanya perancangn ku akan berangkat tanggal 21 May 2014 penerbangan terakhir (10.50pm) tapi AIR ASIA telah membuat rombakan jadual penerbangan. Tidak ada lagi penerbangan jam 10.50pm bermula pada 01 May 2014 (Kalau tak salah) dan aku di beri peluang memilih penerbangan lain setelah membuat perbincangan aku memilih penerbangan awal pagi pada hari besoknya 22 MAy 2014 (Selamat duit hotel malam tu boleh buat ENJOY lebih..hahahhh)

Ticket telah ku booking pada tahun lepas 2013..harga murah promosi hanya RM 118.00 seorang pergi balik..aku membuat tempahan 8 orang.

Perancangan ku membawa isteri, anak-anak ku seramai 3 orang, adik ipar, ibu dan mak mentua ku ke sana untuk berehat sambil melawat negara orang

Tapi tanggal 14.04.2014 ibu mentua ku telah kembali ke pangkuan yg maha esa (Al- Fatihah)...

 - AIR ASIA - 


Walau pun aku pernah menjejakkan kaki ke bandung pada tahun lepas 2013 bersama rakan-rakan opis ku...tapi tahun ini aku kena membuat perancangan teliti kerana ini percutian ku bersama keluarga..hahahh..

Terima kasih pada rakan-rakan di alam maya yang sudi berkongsi pengalaman bercuti di bandung serba sedikit banyak informasi yang berguna untuk aku...membuat perancan ku..

ok lah cukup lah setakat pengenalan perancanagn ku ke bandung..insaallah akan ku update..


BANDUNG TUNGGU AKU DATANG

No comments:

Related Posts with Thumbnails